شــبــــ منــــتديــات دودو ـــكـــة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

رساله تامر حسنى الى محبى الفنان عمرو دياب (عمرو مش حرامى )

5 مشترك

رساله تامر حسنى الى محبى الفنان عمرو دياب (عمرو مش حرامى ) Empty رساله تامر حسنى الى محبى الفنان عمرو دياب (عمرو مش حرامى )

مُساهمة من طرف lody أكتوبر 16th 2007, 9:53 pm

الرســــــــــــــــــــالة:
من حـــــــــــــــق اى مصرى ومصرية سواء داخل او خارج مصر ان يفتخر بوجود فنان عالمى مثل (عمرو دياب).....الذى يجب ان نتخذه قدووووة لنا جميعا سواء فى حياتنــــــــــــا اليومية او الفنية........انا عن نفســـــــــــــــــى اتخذ عمرو دياب قدوة لى انا شخصيـــــــا فى حياتى الفنيــــــــــــــــة

الراى:
انا بحب عمرووووو دياب اوى ولذلك انا لما كنت onlineعلى النت سمعت البوم عمرو دياب الجديد
وعجبنى كله ما شاء الله الرجل يعمل فى صمت وربنا وفقه ....احسن الاغانى اللى حبيتها بجد
(الليلادى__ضحكت_خليك معايـــــــــــــا)بجد بجد بجد كلمات طالعة من فنان مرهف الحـــــــــــــــس

التعلــــــــــــــيق:

انا كان بس ليا تعليق على اغنية (ضحكت)....يا جماعة عمرو دياب هو النجم يا جماعة ومش محتاج سرقة الحاااااااااااااان ولا حاجة ده بس تشابه وخلاص...وكمان لو اراد عمرو دياب ان ينزل البومه قبل يا بنت الايه...كان الناس هتقول ان تامر حسنى سرق الحان عمرو دياب ...ولكن ذلك لم يحدث ابداوكما قال رسول الله(ص)(((((من غشنـــــــــــــــــــــــــا فليس منـــــــــــــــــــــــــــــــا)صدق رسول الله (ص)
وايضا (من عمل احدكم عملا فليتقنه)
فلذلك اقووووووول لكل احبائى ان تامرحسنى وعمرو دياب ليس بينهم جدال واللله موفق الجميـــــــــــع
(تامر حسنـــــــى)

lody
عــضــو جديد
عــضــو جديد

ذكر

رساله تامر حسنى الى محبى الفنان عمرو دياب (عمرو مش حرامى ) Empty رد: رساله تامر حسنى الى محبى الفنان عمرو دياب (عمرو مش حرامى )

مُساهمة من طرف Tiger alex أكتوبر 16th 2007, 10:29 pm

تسلم ايدك على الرسالة والى الامام دائما وتقبل مرورى
Tiger alex
Tiger alex
الــمــديــر الــ ــعــام

ذكر
البلد : قلب حبيبتى

https://dodo-lody2008.ahlamountada.com/

رساله تامر حسنى الى محبى الفنان عمرو دياب (عمرو مش حرامى ) Empty رد: رساله تامر حسنى الى محبى الفنان عمرو دياب (عمرو مش حرامى )

مُساهمة من طرف فـــ الرومنسيه ــارس أكتوبر 19th 2007, 1:39 pm

تسلم ايدك على الموضوع الرائع والخبر وتقبل مرورى
فـــ الرومنسيه ــارس
فـــ الرومنسيه ــارس

ذكر
البلد : قلب حببتى

مُساهمة من طرف Admin نوفمبر 8th 2007, 7:36 pm

تسلم ايديك لودى
Admin
Admin

انثى
البلد : alex

https://dodo-lody2008.ahlamountada.com

مُساهمة من طرف khaled نوفمبر 10th 2007, 3:17 pm

تسلملى على الرسالة الجميلة والى الامام دائما alien alien
khaled
khaled
مــشـــرف
مــشـــرف

ذكر
البلد : قلب حبيبتى

https://dodo-lody2008.ahlamountada.com

- مواضيع مماثلة